آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت
آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت

دوست داشتن حرف کمی نیست...

بخاطر تو نیست که با تو می‌مانم، بخاطر عشق است. بخاطر گرمای خورشیدی که در قلبت داری. بخاطر نگاهی که هر روز صبح مثل یک قبله مرا ستایش می‌کند. بخاطر اینکه آسایش من برای تو از هر چیزی مهمتر است.
اینهایی که می‌گویم حرف کمی نیستند؛ اینهایی که می‌گویم فقط کلمه نیستند. اینها اوج احساس یک مرد است که تو همه را به من هدیه کردی.
تو در نظر من یک انسان معمولی هستی اما من بخاطر لبهایی که مرا فرشته می‌خوانَد و بخاطر دستهایی که در سرمای زمستان وجودم را گرما می‌بخشد می‌مانم.  


 

دوست داشتن حرف کمی نیست که بتوانم ساده از آن بگذرم. اگرچه این روزها این واژه مقدس بازیچه زبان مردم شده است اما هنوز هم برای من ارزشمند و ناب است. من بخاطر تقدس این واژه با تو می‌مانم... دوست داشتن حرف کمی نیست...  این را فقط و فقط به تو میگویم     دوستــــت دارم بهار روزهای سرد زمستان من .            دوستـــــــــــــــت دارم 

                                                                                                                        نامه های با نشان

                                                                                                                               امضا 011 
نظرات 11 + ارسال نظر
بهار جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ق.ظ

توی همه لحظه ها ,بین همه آدمها,تحت هر شرایطی,همیشه عشق ما خواهد ماند.
من خوشبختم که عاشقترین مرد دنیا رو دارم.
رویایی ترین لحظه ها رو برام ساختی سعیدم:-*
تا ابد دوستت دارم

در هر صورت زیبا ترین قسمت سفر من با قطار زندگی در کوپه شماره 13 با تو رقم خورد.
و حال قطار زندگی من در مسیر دیگری ست. مسیری متفاوت . باید در ایستگاهی دیگر سوار شوم و در ریلی دیگر به سفر ادامه دهم .
بهار بهترین دوستم مهربان ترینم و هم کوپه شماره 13 خدانگهدار . دلم برات تنگ میشه
ارغوان _ tp آرزوی خوشبختی برایت دارم از صمیم قلب.
خانوم میم و الف و . . . خدانگهدار .
آهااااااااای لوکوموتیو ران من ایستگاه بعدی پیاده میشم ... اونجا کسی منتظرمه .
نگه دار لوکوموتیو رااااان .

ارغوان -tp دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ب.ظ

safraet bi khatar por az shadi por az khoshi manam barato arezoie khoshbakhti mikonam dostaie aziiz rafighane ghadim khili doseton daram koli khaterate khob darim va az in be bad ham darim vali yejore digei

توضیح اینکه یکی از رفقای قدیمی ما از تنهایی در اومده و , و با یه قمری دیگه تو آسمون بین ابرا گم شدند.
آخیییییییییییییییییییی دو قمری عاشق .... اشکم در اومد الکی

بهترین آرزوهام برای تو رفیق سالیان

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ق.ظ

Mitonam emailto dashte basham ?

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

Pas harfamo haminja begam ?

maryam چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:22 ب.ظ

Doset daram
Kachale zesht
;)

maryam جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:02 ق.ظ

Migan avale rajab doa kon
Ishala ke baravorde mishe
.
.
Ye aaaaalame doaye khob khob barat kardam
:)

mahnaz شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:19 ب.ظ

salam , khobi sepehr? mano yadete? ro fb peidat nakardam . addam kon (mah sa) ya behem s bede doste ghadimi . chand roze pish semnan bodam yadet oftadam , mikham haleto beprsam .

سلام
حالم خوبه . ملالی نیست

mahnaz شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ب.ظ

0937 469 3203
اس بده هروقت که تونستی و خواستی

mahnaz سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 ب.ظ

pesare khob har chizi ro ke tayid nemikonan hame bebinan .

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ب.ظ

دوباره دلتنگم و دست به دامن این ادمک مجازى...

maryam جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 ب.ظ

ﻫﻤﻪ ﻱ ﺳﻴﻦ ﻫﺎﻱ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﺑﺎ ﻣﻦ
ﺩﺭ ﺗﻨﻬﺎﻳﻲ ﺍﻳﻦ ﺧﻠﻮﺕ
ﻭ ﭘﻴﺎﻣﻢ ﻛﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ

(ﺭُﺯﻫﺎﻱ ﺳﻔﻴﺪ ﻳﺎﺩﻡ ﺗﻘﺪﻳﻤﻪ ﺗﻮ)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد