آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت
آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت

سقط

هر جنین سقط شده ای هم یه بابا داره...
من بابای فراری همهء جنین های ناخواستهء شهرم!
پی نوشت: املای سِقط و سَقَط یکیه؟

برم خونه انتخاب کنم یا روی دریا یه قایقه...

اینکه صدای نفس نفس زدن تو رو بشنوم

و تو چشمای بانمکت نگاه کنم

درست وقتی داری با ریتم منظم حرکت بدنت  نفس نفس میزنی

و اون لبخند مخصوص به خودت که کمتر از دوثانیه طول میکشه

و بعدش انگار که خجالت کشیده باشی , چشماتو میبندی

و حرکتت تا چند ثانیه متوقف میشه

حس فوق العاده ایه، فوق العاده، فوق العاده، فوق العاده، فوق العاده

فوق العاده، فوق العاده، فوق العاده، فوق العاده

فوق العاده، فوق العاده، فوق العاده، فوق العاده

مرسی واسه بوسه های بعدش

 

پ.ن. تو داری چیکار میکنی با من!


 

 

بعد نوشت:این دفعه بهت نگم دیگه , خودت یه چیزی جا بذار ...

سر دردهای من

با شیشه آب و آخرین لیوان دسته داری که مانده کوتاهترین آبشار دنیا را میسازم، 
گردنم را هم کج میکنم از آن بالا آنقدر زل میزنم به ته دره که چشمم سیاهی میرود
پایم لیز میخورد و از بالای آبشار پرت میشوم.  سرم میخورد به ته لیوان و میمیرم

پی نوشت:این سردرد نصفه شبها امانم را بریده

اولین سرم زندگی

صبح ام با یه صبحانه رویایی شروع شد.با چایی شیرین و نیم رو که همه اش را خودم حاضر کرده بودم!

ظرف هاشم البته خودم شستم! بعد کلی وجه ورجه ساعت 1.30 رسیدم خونه ! و time 2 تخت ام رو در آغوش گرفتم و ساعت 6 بیدار شدم!ولی نتونستم از  تختم پایین بیام . تموم دنیا اطرافم میچرخید و داغ داغ بودم .فشارم هم 9 بود  و ساعت 12  نیمه شب  هشتمین روز دومین ماه از آغازین فصل سال اولین سرم زندگی ام رو در بیمارستان 160 تخت خوابی سمنان زدم.

و الان 2 روزه که تختم ام رو محکم در آغوش کشیدم.


شیطونی: با پام میخوام سرم رو از اون میله در بیارم ! نشد!

divert

من توی زندگی یک چیز ندارم
آن یک چیز را هم گذاشته ام برای نداشتن

که هم فعلا همه تقصیرها را حواله اش کنم
هم خودم را گول زده باشم که زندگی آن روی
قشنگش را گذاشته بعدتر ها یواشکی نشانم بدهد