آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت
آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت

پاییزی بهاری

مرا بخاطر من دوست داری‌ می‌دانم... می‌دانم و از نگاهت می‌خوانم که تنفس تو به نگاه من وابسته شده است. اگرچه با غرور می‌گویم دوستت ندارم ولی خوب می‌دانی که وجوت برایم عزیز است... چه خوب شد که قبل از اینکه مرا به میهمانی عشق دعوت کنی، هوس را شناخته بودم که اکنون قدرشناس مهربانیهای تو باشم. قدرشناس آن جشن تولد رؤیایی...


ششم آبان امسال بخاطر وجود تو برایم به یادماندنی شده است نه بخاطر تولد خودم؛ چراکه این دستهای مهربان تو بود که   باعث تولد دوباره من شد. و بی تملق می‌گویم که آرامشی که تو به من هدیه کردی بهترین هدیه من در طول 26 سال زندگیم بود. دلم می‌خواهد برای تشکر از زحمات تو، سرم را به سمت آسمان بگیرم و فریاد بزنم امسال بهترین جشن تولد دنیا را داشتم...  وجوت برایم عزیز است بخاطر همه آن چیزهایی که می‌دانی و می‌دانم...
 بمان تا نغمه‌های عاشقانه‌ام را در دستهایم بگذارم و شاخه‌های پاییززده را بهاری کنم...


پی نوشت 1 : استثنا این نامه اونقدرها هم بی نشان نیست.

                                                                                                                               نامه های بی نشان

                                                                                                                                                   امضا ۰10


نظرات 6 + ارسال نظر
بهارت;-) دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ

روز تولد انسانها در هیچ نقشه و تقویمی نیست چرا که انسانها هر لحظه در تپش قلب کسانیکه دوستشان دارند زاده میشوند:-*
بارها و بارها تولدت مبااااااااااااارک عزیییییز پاییزی من:-*

من اینجام چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ

من اینجام
تو دنیای مجازی تو
................................
احساس آدم تغییر نمیکنه حتی اینجا
........................................
اینجا رو دوست ندارم
اینجا باید تسلیم بود
شکنجه شدو باز تسلیم بود
:(
من اینجارو دوست ندارم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ق.ظ

salam hale ma khobast vali to ba. var nkn...

مریم جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااام دوس جونم
یه پست جدید بزار
یا
پی نوشت شماره 2 این پستو بنویس!


چقد تو بدی آخه

;*

[ بدون نام ] یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:35 ق.ظ

Mitonm rajebe in post y khaheshi az shoma bknm ?

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:54 ب.ظ

میشه لطفا یه جور دیگه بگى که دوست داشتنشو فهمیدى و از واژه دیگه اشتفاده کنى براى ابراز احساستون?لطفا
(هوس را شناخته بودم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد