آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت
آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت

عروس

یه سالن بزرگ شبیه سالن پاتیناژ ... یه عالمع آدم جمعن ... انگار عروسی ... عروسی تو

یادم رفت بهت بگم ;  خیلی زیبا بودی خواهر کوچولو   

.

  

 پی نوشت: تنها میمونم آبجی کوچیکه

نظرات 22 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ق.ظ http://sibbux.com/?r=287972853

سلام با این بازدیده بالایی که داری حتما یه سر به اینجا بزن
http://sibbux.com/?r=287972853

الهام پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ب.ظ

مبارکش باشه

الهی تنها شدی جاش خالی نباشه

ایشالا عروسی خودت!

moti جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ

mobarakeeeeeeeeeee

moti جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ

wow, mobarek bashe

الهام جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ

دیشب این عکسش نبود!

سحر جون بفهمه میکشه تورو!

من بهش بگم؟ آره؟

بهار جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ

مبارک باشههههههه.خیلی خوشکل شده.
کاش عکس خودتم میذاشتی.آخه لباسات بهت میاد مخصوصا" کرواتت:-)

بهار جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ

مبارک باشههههههه.خیلی خوشکل شده.
کاش عکس خودتم میذاشتی.آخه لباسات بهت میاد مخصوصا" کرواتت:-)

مریمi جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ


....برادرخانوم شدی ....

په سحرو شوهرش دادین رفت.آآآآآخه.
آرزومه زندگیشون پر مهربونی باشه.
منم دوس داشتم میبودم تو مراسمش!!! ایشالا عروسی خودت.
دعوتیم دیگه؟ :)



م ی ن ا شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ

الهییییییییییییییییی....

آرزو میکنم همه لحظات زندگی سحر جون و تو سرشار از شادی باشه

از طرف من بهش تبریک بگو
امیدوارم خوشبخت باشه و موفق
:-)

حالا بگو ببینم کی خودتو شوهر میدن موشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی میشه؟؟؟؟؟

چه میدونم والا

نیما شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ب.ظ

بابا برادر خانمی بهت نمیاد پسر

مریمi شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

حالا بگو ببینم کی خودتو شوهر میدن موشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!
سپهر میخوای شوهر کنی؟ ;)

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiish
moshi am shod esm.bozorg shodi dg

رامین پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ

خیلی ممنوم از دعوت ت
شب قشنگی بود
خوش گذشت.

اونوقت شما چرا هر کی تو کارناوال میاومد کنارت با بطری آب میریختی روش!
نزدیک بود اونجا بزنم به ماشینت دیووونه

خوب میخواستی نیایی کنار ماشین من
جلوی من ویراژ میدی ! گل های ماشین رو میکنی! حقت بود اصلا

[ بدون نام ] شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

سعید از این که من موشی صدات میزنم ناراحتی؟

آخه انگاری بعضیا خوششون نمیاد و ناراحتن
ما دخترا کی میخوایم دست از این حسادت های کودکانه بر داریم و سرمون به کار خودمون باشه و فضولی توی روابط دیگران رو کنار بذاریم....
خدا میدونه ؟

راستی چتد وقته از بهار جون بیخبرم تو خبری داری ازش ؟
حالش خوبه؟

نه مشکلی نیست.

مریمi یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ



;) شوخی کردم بات میناااااااااااااااااااا خانومی
آخه من باید به چی حسادت کنم؟
به موشی گفتنت؟
اصلا منم ازاین به بعدا به سپهر میگم:ببری
ببری
ببری
چه بشم میاد. ;)
دوست باش با ما مینا جون (حرفمو به دل نگیر )دلم برات تنگ شده بود. بووووووووووووووووس

م ی ن ا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ

حالا کی گفته من قهرم یا دوست نیستم
دل منم واسه همه بچه های کوپه تنگ شده
ببخشید که این روزا زیاد بهتون سر نمیزنم
منم شوخی کردم جدی نگیر عزیزم اینجا همه ما با هم دوستیم :-*

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ق.ظ

یادت هست همیشه میگفتی چندتا بازدید بیشتر از من داری؟
اخرین باری که گفتی ۵۶۸ تا جلوتر بودی
یه سر به بلاگم بزن ببین چند تا عقبی D-:

مریمi جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ




--------------------------------------------------- :-*

هلیا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ

میبخشید
منم میتونم وارد جمعتون بشم؟
راستی مبارک باشه

مشکلی نیست .
با ما باش

مریمi پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ



با ما باااااااااااااااااااش .
خوش اومدی خانوم.

دختر باران یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ

داشتی دست فرمونو آقا سپهر؟

اووووون که بله
دست فرمونتون آخرشه!
من سر جمع میترسیم نزدیک شما میشدم

ولی آبو پاشیدم رو صورتتون خیلی حال داد
ولی تو اون سرعت خطرناک بود


شانس اوردم بابام اینا مارو نمیدیدن!

مریمi دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ب.ظ


جدی گرفتینا.
چرا دختر دایی بت میگه سپهر!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

اگه میزدین باید خسارتشو میدادی...
در کل شب خوبی بووووود.....
سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد