آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت
آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت

۶ آبان

گفته ام برایت؟
اولین حس مادرم نسبت به وجود من تهوع بود!


پی نوشت:آقا تولد من بارون میاد تقصیر منه!؟ 

شما هم بگین تولدتون بارون بیاد

نظرات 6 + ارسال نظر
بهار شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ

قدرت خدا رو میبینییییییییییی؟عجیبه والا!!! :-)
وعده ما ۱۰آبان

eli شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ

chon delet mehrabone

chon sadeghi

بله ه ه ه دیگه

مینا یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ

هر چند خیلی وقته که از کوپه ۱۳ پیاده شدم و مسیر بهتری رو انتخاب کردم
ولی هنوز هم دوستای قدیمیم رو فراموش نکردم مثل بعضیا

امیدوارم همیشه شاد باشی و به آرزوهات برسی

دیگه بزرگ شدی و بهت نمیگم موشی جون

همیشه مراقب خودت باش دوست قدیمی و مهربون من


اگه به دیدن مامان بزرگ رفتی بگو یه نفر یه جای ایران عاشق شنیدن صداشه وقتی میخونه از چیزایی که توی بچگی شنیده ...

مریم یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ

گرچه یکم دیر شد
ولی خاطرم بود...



تولدت مبارک آقای سالار!

مریمi دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

گفتم که:
بااااااااارون بیااااااااااد
بزار روز تولد سپهر بیاد.

باران برای کسی تکراری نمیشه
هر وقت بیاااااااااااد دوس داشتنیه
و تو
بارانی!

با سپاس از مدیریت بلاگ کوپه ۱۳ بابت آهنگ قشنگش!!!

نوشین چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ http://baranbig.blogfa.com

اونیکه از اسمون روز تولدتو میاد بارون نیست اشک فرشته هاس ... گریه میکنن که تو دیگه پیششون نیستی عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد