آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت
آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت

اختلاس 1.5 میلیاردی

بابام همیشه به من میگه پسرم اگه از راه راست بری به خیلی چیزا میرسی مثل من

ولی برای من اصلا باور پذیر نیست همش دلم میخواد میانبر بزنم 

من که گوش بده نیستم شما والا غیرتا توجه کنید


پی نوشت 1: والا غیرتا تیکه کلام بابامه

پی نوشت 2: این روزا موزیک ویدیو papi جنیفر لوپز رو خیلی دوست دارم

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ

من واسه اولین بار تو زندگیم از کافینت واست نظر میزارم

:)

تیکه کلام باباتیم(شگفتا)
باباتم یه چی میگه ها
نمیشه که!

موزیکتو ندارم
جنیفرو اینروزا تو امریکن میبینم
شنیدم از شوهرش کنده!!!

ارغوان ـtp شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

والا غیرتا بابات همیشه از راه راست رفته؟
یعنی هیجی میانبر نزده؟
اگه اینطور نبود!!!!!!!!!!!
گوش نده به میانبرا بیشتر فکر کن

خودش که اینطور میگه

بهار یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ب.ظ

میانبری که از روی عقل باشه خیلیم خوبه.ولی گاهی از روی نادونیه که یه عمر پشیمونی به بار میاره. . .

<پس درست دانلود کردم.همونی بود که می خواستی:-) >

eli دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ

moafegham ba haj agha

gosh kon pesar pashimon nemishi

mozik vidio melodi ham dost dashti!!!!!!!!!!!!!!!!

مریمi چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

اومدم چک کنم ۴ تا نظرو تو خواب دیدم یا واقعا نی ۴ تا نظر بود


!!!!!!!!!!!!!!
; )

مریم i شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

هنوز میپرستمت
هنوزماه من تویی
هنز مومنم ببین!
تنها گناه من تویی
...
به ماه بوسه میزنم
به کوه تکیه میکنم
به من نگاه کن ببین
به عشق تو چه میکنم...
....................................
دلم تنگه!!

:(((


[ بدون نام ] دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:47 ب.ظ

تولد بابایى نسبتا بداخلاقت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد