آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت
آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت

انتظار

 

 

چه انتظار عجیبی؟

عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت

چه بی خیال نشستیم،نه کوششی ،نه 

وفایی ،فقط نشسته وگفتیم:

خدا کند که بیایی 

                                                                                              سپهر

منو پیشی

منو گربه دیروز باز شهمیرزاد بودیم

همیشه خیلی حرف دارم که باهاش بزنم
ولی گاهی وقتا نمی تونم
شاید ترس اینکه ازم ناراحت شه یا قلب شیشه ای و کوچیکش بشکنه
نمیزاره

هوا کمی سرد بود...  با هم خندیدیم
منم طبق معمول کلی سر به سرش گذاشتم

هوا داشت کم کم  تاریک می شد
باید زودتر برمی گشتیم

ازش پرسیدم: اگه برم از کنارت گریه میکنی؟
گفت:روزهای اول اگه خواستم بمونی کنارم به خاطر خودم بود چون خودمو بیش از تو دوست داشتم و نمیخواستم تنها باشم
....ولی حالا
ولی حالا به خاطر اینکه تو رو بیشتر از خودم دوست دارم
نمیتونم مجبورت کنم که بمونی

  الهی                                                

                                                        سپهر

                                        


 

s.emad

چند کلمه نوشتم

خط زدم

تا تو نخوانی 

                              سپهر آسمونی 

اگه یه روز بری سفر!

اگه یه روز بری سفر
بری ز پیشم بی خبر

اسیر رویاهام میشم
دوباره باز تنها میشم
به شب میگم پیشم بمونه
به باد میگم تا صبح بخونه
بخونه از دیار یاری
چرا میری تنهام میزاری؟

اگه فراموشم کنی
ترک آغوشم کنی
پرنده دریا میشم
تو چنگ موج رها میشم
به دل میگم خاموش بمونه
میرم که هر کسی بدونه
میرم به سوی اون دیاری که توش منو تنها نزاری
   

مینویسم تا بدونی

خداحافظ کمی غمگین

                             خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاهام

 اولین پست این قسمت بود قسمتی که به همین نام هم نامگذاری شده بود

اینجا خواهم نوشت از روزهای خالی از عشق

                                                             

خداحافظ

      خداحافظ همین حالا

      همین حالا که من تنهام

      خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام

      خداحافظ کمی غمگین به یاد اون همه تردید

      به یاد آسمونی که منو از چشم تو می دید

     اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت سادست

     نه اینکه می شه باور کرد دوباره آخر جادست

     خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاهام

     بدونی  

           بی تو

                    و

                           با تو

                                     همین رسم این دنیا

خداحافظ خداحافظ همین حالا

اگه یه روز بری سفر!

اگه یه روز بری سفر
بری ز پیشم بی خبر
اسیر رویاهام میشم
دوباره باز تنها میشم
به شب میگم پیشم بمونه
به باد میگم تا صبح بخونه
بخونه از دیار یاری
چرا میری تنهام میزاری؟

اگه فراموشم کنی
ترک آغوشم کنی
پرنده دریا میشم
تو چنگ موج رها میشم
به دل میگم خاموش بمونه
میرم که هر کسی بدونه
میرم به سوی اون دیاری که توش منو تنها نزاری
   

 

 

مگه میشه؟

مگه میشه گلهای سرخ بدون عشق شکفته شن
قاصدک ها بدون شوق تو رقص باد آشفته شن
مگه میشه؟
مگه میشه حتی یه بار بی عشق تو نفس کشید
چشما رو باز به شوق تو وا کردم تو رو ندید
مگه میشه؟
مگه میشه تو نباشی من از عشق بخونم
مگه میشه بی قرار به انتظارت بمونم
......
....
..

.
وقتی میای قاصدک ها مژده میدن که اومد
عطر خوش گل های سرخ می پیچه باز
بزار که مست از نگاهت بشم تا باز بخونم
برای من ترانه عشق رو بساز


 

!!!!

میخواستم یه چیزی بگم .............

          

                         نتونستم!!