آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت
آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت

تخـــــــــــــــت ام

شریک شادی و غم ام  همراه لحظه های خوب و بدم  رفیق روزهای گرم تابستون سرد زمستون

چه شبهایی که گریه کردم و تو آغوشت خوابم برد و چه روزایی که از خوشحالی بپر بپر کردم روت

راز دار همیشه خوبم دوســـــــــــــــــــــــــــــــــتت دارمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


نظرات 13 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ

هنوزم شک دارم خودتی یا نه:-)))))

مریمi چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااام
چطورررررررررررررررری؟!
باز دچار روزمرگی شدی؟

همراه لحظه های خوب و بدت چی خوب؟

شااادی کن

مریمi جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ

چه روزایی که از خوشحالی بپر بپر کردی روش??!!!

وااااااااااااه
20 سوالیه؟
عروسکه؟
تخت خوابته؟
....
حالا هر چی هس
چه دلبری ام کرده
نشنیده بودم تا حالا ازت!:
دوستت دارمو...
;) !
اگه قرار باشه منم به یکی اینجوری بگم:دوستت دارم ...فکر کنم دفتر خاطراتم باشه.طفلی چه ها نکشیده از قلمم!

یاسر جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ

تخت خوشگلی داری بنفش جذابیه

مریمi جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ

چی؟
بنفش جذابیه؟
سپهر خیلی جدی نگیر ;)
دخترونست بیشتر تا پسرونه...
چقدم مرتبه!
چه خرسه خوشتلی ...اوخی چه لبااااااس مامانی ای ...
چه دیوالی!
فقط این خرسه چه نقشی داره !؟

الهام جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ

چه خرس خوشکلی مبارک باشه!!!!!!!!!!!!!!!

ایشالا همیشه شادی هات رو تختت باشه!!!!

سمیرا یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ

خرسه رو کی برات خریده!!؟ هااااااان

مریمi یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ

کی بووووود نمیدونم
اما گفتی:همه شوق نوشتنت واسه نظراتی که میدیم

خوووووووب پس چرا جواب نمیدی؟
همه ذوق ما هم واسه نظر دادن گرفتن پاسخ از طرف تو ا
گیریم خود شیفته بازی در آری
خود شیفتگی بهتر از بی محلیه
بی محلی کنی
بی محلی میبینی...
..............................
قد یه دنیا غم دارم...شما دیگه نمک نشو !
مهربووون باش داداشی.

بلــــــــــــــــــــــــــــــه

دختر باران سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ

اینارو ول کن زمین تجاری رو بچسب !!!!

امروز ۴۵ میلیون فردا پیشبینی میکنم رو ۶۰
چون ۱۲ تا زمین اونجا دست منه
امروز صبح حالم خوب باشه قیمت اعلام میکنم ۴۸
فردا که خشن باشم زیر ۵۴ نمیدم
قول میدم تا ۱.۵ دیگه میرسونم به ۶۰
قوووووووول ۱۰۰٪

بیا جلو یکی شو ور دار

مریمi سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ

آره دختر عمه
فقط یه وقتی برو جلو که پسر دایی حالش خوب باشه...
! nake vas shoma 2barabar hesab mikone

;)

دختر باران چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

میخوام ولی کو پول.یه شریک واسه ما جور کن میایم

با دختر خاله شریک شو
گرچه شریکای خوبی نیستن

ارغوان ـtp دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ب.ظ

این خرس کوچمولو خیلی ناز ولی یک آسمونی رنگ اتاقش آبیه نه قهوه ای :-)
تا یادت بمونه که بی موقع قهر نکنی:-))))))))

مینا چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ

مطمئنی فقط رو تخت می پریدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد