آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت
آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت

من دوچرخه ام موبایلم و تختم

ما ۴ تا دوست صمیمی هستیم و هر کدام با روحیات متفاوت   

مثلا موبایم هیچ دوست ندارد حریم شخصی اش را با کسی قسمت کند 

و در مقابل تخت ام هر روز خیره نگاهم میکند , که باز تو تنها آمدی!؟   

   

 دوچرخه ام هم با کمی رودرواسی شبیه موبایلم است , ما روزهای خوبی کنار هم داریم

من دوچرخه ام موبایلم و تختم



نظرات 25 + ارسال نظر
مریمi سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ

آقای سالارو دوچرخه؟
تختت یکم ضریب هوشیش پایینه ها ;)
شاید یکی باشه که آرزوش باشه جای تختت-موبایلت_یا شایدم دوچرخت باشه ;) اون آدمم حداقل یاد کن!

خوش باشین همیشه با هم
:))

نوشین چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

دوچرختو دوسدارم ولی خاطره دوچرختو بیشتر

ای شیطون

helia چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ

دوستای جالبی هستید
حیف اون تختت یذره خورده شیشه داره فکر کنم
یذره باید به دوستت برسی
به پای هم پیر بشین
اون دوستت که مریم خانمم گفته یادی ازش بکن

تخت ام دوس داره دیگه
چیکار کنم!؟ کی پیش قدم میشه دلشو بدست بیاره!؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ

دوستیتون پایدار موشی جون

مرسی مینا خانوووم

درست میگم دیگه ! موشی تیکه کلام شما بوده به من!

مریمi پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ


خیلی خاطره هارو خاکستر کردم!
خیلییییییییی هارم همین روزا میسوزونم.
و بزودی سر زدن به بلاگ شمارم از روزمرگی هام حذف میکنم.



****** بهترین آرزوهام برای شما****** :-) :-) :-) #### :-* :-* :-* ##### سپهر خاطر همه اونایی که این بلاگ رو میخونن رو میخواد########دلم برای همتون تنگ میشه !!!!!!!!!

دل منم برات تنگ میشه...

اعتیادیه که نمیتونی ترکش کنی!
من رو نتونستنش ۵۰ تا میبندم.

کی دیگه میبنده!؟

نیما پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ

من ۵۰ رو بردش میبندم
انقدر معتادایی بودن که ترک کردن که نگوووووو

اوونقدرا هم بودن که بردنشوم کمپ ترک اعتیاد بازم نتونستن

مریمi جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ق.ظ

متاسفانه تو هنوز فرق اعتیادو با معرفت نمیدونی.
واسه همینه که عوض نام بردن از آدما به عنوان دوست از اشیای دوروورت که هیچ احساسی ندارن مینویسی.
وقتی دیگه نه تنها نظری ندادم بلکه حتی بلاگنم باز نکردم .باور میکنی :وقتی مریم میگه:حذفت میکنم از روزمرگی یعنی چی!

خاطراتی که خاکستر کردم خیییییییییییلی مهم تر از بلاگ تو بود پسر.
پس برام هیییییییچ سخت نیست.
نیما جان شما ازالان خودتو برنده بدون.و منتظر آخرین نظر من که خداحافظی با همه بچه های اینجاست باش...








ای ی ی ی ی جان
خلاصه نبودنت باری گران خواهد بود برای ما

تـــــــــــــــــــــــــــــو بــری من دیگه نمینویسم! ( شوخی )


***** انقدر آدما اومدن و رفتن ... رها تر از این حرفام *****

م ی ن ا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ

بله من هنوزم به دوست خوب خودم میگم موشی :-)

ولی در مورد اعتیاد و ترکش من که میگم مریم جون میتونه ترک کنه
گذر زمان بعضی از چیزا رو کمرنگ میکنه ولی فراموش نمیشن

moti جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ

50 تا چی؟ 50 هزار تومن؟ میلیون تومن؟
من هم 50 تا از همونی که تو میگی میبندم که می تونه

۵۰ هزار تا

روزبه یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

همیشه شخصیت عجیب و شاید کمی دوست داشتنی داشتی میون دوستا
گرچه خیلی با ما بر نمی خوری آقای سعید خودخواه

بوووووس

ناشناس یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ

بدم نمیاد با تختت آشنا شم

بهش میگم. ولی با غریبه ها بر نمیخوره

بهار دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ

ای بابا اینجا چخبره؟مریم کجا میخوای بری؟این بلاگ با دوستای قدیمی قشنگه و صفا داره.مگه نه سعید؟ :-(
میناجون حالت چطوره خیلی وقته ازت بیخبرم.دلم تنگ شده برات:-*

mahnaz چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ق.ظ

docharkhe va mobailo paye am .manam azashon joda nemisham hich vaght

خیلی وقت بود نبودی؟!
ما فکر کردیم مردید شما!

م ی ن ا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام به همه
بخصوص سعید و بهار و مریم جون
دوستای خوب من حالشون چطوره؟
خوبم بهار جون دل منم تنگ شده ولی در گیر روزمرگیهای زندگی شدیم دیگه
داریم بزرگ میشیم p-:
مراقب خودتون باشین
:-*****************

helia جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ب.ظ

من تازه وارد این بلاگ شدم
شاید برات ارزشی نداشته باشم مریم خانم ولی خب اگه بمونی خوشحال میشم
فکر میکنم میتونیم دوستای خوبی بشیم
اگه میشه بمون
میشه؟؟

با با خاطر خواه زیاد داری مریم

mahnaz شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ب.ظ

man hamishe zende am .hata age vaghean bemiram to dele dostam zendeam sepehr jan

baleeeee ooon ke 100%

بهار شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ

ایشاله هرجا که هستی شاد و موفق باشی مینا جون:-*
آرزوی من برای همه دوستای خوبم شادی و موفقیته:-)

مریمi یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام به روی ماهت مینا خانمی
مرسی ازت هلیا جان.
چه حرفیه جانم.چه امروز آمده باشی چه 5 سال پیش عزیزی.
ارزش آدما که به این چیزا نیست.
الانم به خاطر شما نظر دادم .:-*
شدن که میشه ولی سالار رهاتر ازاین حرفاست ...بهتر که برم.

این که ایشون به نظرات پاسخ میدند میتونه دلیلی بر این باشه که بلاگ رو مطالعه میکنند!؟

سوال بود آقا. . . . .

مریمi سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

قبل از اینکه کسی بخواد در این مورد نظری بده.
سالار من گفتم :به زودی
+ اینکه هنوز خداحافظی نکردم.

ای جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان

helia سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ http://vorojak.h1373@yahoo.com

ولی بهتره که بمونی میناخانم
گفتم که میتونیم دوستای خوبی بشیم
هستی؟؟؟؟؟؟؟دوست بشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا مینا که نمیخواد بره ه ه ه
اون مریم که میگه میخواد بره

مریمi پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ

آدمو مجبور میکنی به جواب دادن هلیا.
حاااااااااااااااااااااااالت خوب نیستا.
سالار اینو از کجا پیداش کردی؟ هه ;)
دوست میشیم عزیزم
دوست میشیم. هه

من نمیشناسمش
از تخم مرغ شانسی اومده

moti پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

چه داغ شده بحث رفتن مریم، چه مدت پیام نده 50 تا رو می دی؟
حالا چند وقت دیگه می آم شماره کارتم رو بدم (چشمک)

helia پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

واقعا ببخشید
اون روز ک اون پیامو دادم بنظرم امتحانم رو بد داده بودم و حالم بد بود
ولی خدارو شکر الان جوابش خوب اومده
منم منظورم مریم خانم بود
واقعا ببخشید مریم خانمی
اون پیامو برا تو داده بودم
شماهم نمی خواد اشتباه بگیری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مریمi پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

چقد شانست بامزست...;)
خلاصه که کلی خندیدم . پیر شی خواهر.

helia دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

قربونت عزیزم
بعضیا تایید بعضی از پیام ها رو هم نمیزننا


آخه خیلی تماس کاری میشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد