آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت
آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت

از من نپرس چقدر دوستت دارم...

از من نپرس چقدر دوستت دارم... چرا که اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست.به من نگو که چگونه بی تو زیستن را تمرین کنم. مگر ماهی بیرون از آب می‌تواند نفس بکشد؟ مگر می‌شود هوا را از زندگیم برداری و من زنده بمانم؟ بگو معنی تمرین چیست؟ بریدن از چه چیز را تمرین کنم؟ بریدن از خودم را؟ مگر همیشه نگفتم که تو هم پاره ای از تن منی...!

از من نپرس که اشکهایم را برای چه به پروانه‌ها هدیه می‌دهم، همه می‌دانند که دوری تو روحم را می‌آزارد و تو خود پروانه‌ها را به من سپرده‌ بودی که میهمان لحظه‌های بی کسی ام باشند.
مرا از من نگیر... نگاهت را از چشمم برندار؛ مرا عاشقانه در آغوش بگیر که سخت تنها هستم و هوای شرجی اینجا را دوست ندارم...

  

                                                                                                                                           نامه های بی نشان

                                                                                                                                                               امضا  ۰۰8

کدپستی اختصاصی من : سمنان 175_35145 ( همینو که بنویسی به دستم میرسه )

نظرات 9 + ارسال نظر
م ی ن ا چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام موشی جون
۴ سالگی بلاگت مبارک
خوشحالم که با این همه مشغله هنوز هم کنار من و بقیه بچه های کوپه ۱۳ هستی
شاد باش دوست عزیزم

خوب که یادته
بلـــــــــــــــــــــــــــه چند سال پیش چنین روزی اینجا نوشتم

مریمi جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ

فقط تیکه آخرش به دلم نشست:مرا از من نگیر... نگاهت را از چشمم برندار؛ مرا عاشقانه در آغوش بگیر که سخت تنها هستم و هوای شرجی اینجا را دوست ندارم...
باقیش قدری مضحک بود خواهرم:)

ارغوان_tp چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ

tavajoh kardi vaghti name bi neshone hichki nazar nemizare faghat kafie ye gosheie ya tane ba kasi bashe nazarat kamtar az 10 ta nist :-))))))))

چیکار کنیـــــــــــــــــــــــــم دیگه!؟

ارغوان_tp چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ب.ظ

به من نگو دوست دارم که باورم نمیشه
نگو فقط تو رو دارم که باورم نمیشه
(اینم ی جورایی نی نشون)

امیر علی پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ق.ظ

من همه ی نوشته هاتو دوست دارم پسر

بسیار عالـــــــــــــــــــی

مسافر یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

مرا عاشقانه در آغوش بگیر که سخت تنها هستم و هوای شرجی اینجا را دوست ندارم...


اینجا را دوست ندارم.

................................................
امیدوارم نامه های بی نشونت زودتر نشونی پیدا کنه رفیق

مریمi یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ

چقد ما مسافرا با هم تفاهوم داریم.هه

بله

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ

Salam sale khobu barat arezo mikonam poraz hame shadiha va residan b arezohat.

ممنون از لطف تون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 ق.ظ

وقتى نیستو باز دلواپسش میشى حرف کمى نیست...
وقتى نیستو دلت تو خیالى مبهم همیشه پیششه حرف کمى نیست ...
وقتى یه دل سیر دلتنگشى ولى چون توبه کردى فقط یه لباس زرد رنگ میبینى ى وبه چشات اجازه نمیدى بالاتر برن حرف کمى نیست...
حالا که شدى خىال یه فرض محال و باز هر لحظه اینجایى حرف کمى نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد