آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت
آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت

این روزها هیچ حالم خوب نیست

کاش لااقل اینان می دانستند٬

که من دیگر حتی در خوابهایم هم رویا نمی بینم٬

سر به هوا هستم (نیستم)

مثل همیشه به قول بابام من متهم هستم که سر به  هوام و بدون برنامه ریزی و شلخته 

 (راستم میگه بنده خدا) 

 

آخه امروز طبق معمول  ماشین رو قفل نکردم و شیشه هاشم پایین بود 

من رفتم دفتر فروش میلگرد 

 

وقتی برگشتم  دیگه پنل ضبط نبود  (ناراحت شدم)

صدای تو ...

دلتنگی هایم تمام شدنی نیستند

و چشمان تو ...

همیشه یادآور روزهای خوبند

غرق در سکوتم ...

آنقدر که توانایی بازگویی را از دست داده ام !

دلتنگم برای تو ..

برای آن شهامتی که داشتم ...

برای کلام عشق ..

و برای خودم  دلتنگم

آشکارا میخندم

پنهانی گریه میکنم

و هیچکس نمیداند چگونه هنوز غرق میشوم..

غرق میشوم درون وجود پر تلاطمت ..

درون تمام هستی ات ...

درون آن نگاه سنگین و پر معنا

آن نگاه ساکت و آرام ...

آن صدای خشمگین آن شب

و دوباره آرام ...

و شهامت از دست رفته ی من

بعد از شنیدن ..

و خالی شدن  برای لحظه ای

احساس امنیت کردن برای دقیقه ای

پرسش آرام تو ..

و انکار من ..

و نگفتن دلتنگی هایم

و شهامت از دست رفته ی من

پائیز

ما
من و تو
دو برگ سوزنی کاجیم
که خشک می شویم و فرو می افتیم
اما از هم جدا نمی شویم هرگز.

مامان جونم

مامانیم  

کنارم نیست  

آخه رفته مسافرت  

دیروز رفت مشهد  

با هم دوست دانشگاهیش  

 

و من تنها موندم باز

فینیش

تموم شد  

نمیدونم ساعت چنده؟ 

 

 

ولی فکر کنم از ۲.۳۰نیمه شب گذشته باشه!

اتاقم

ساعت ۱۱:۴۴شب

منو کلافه کردن دیگه! 

مامان و بابا مو میگم دیگه! 

مامی از ۲ هفته قبل نمیآد تو اتاقم  میگه سرم درد میگیره اتاقتو میبینم 

هر وقتم ازش میپرسم فلان چیزمو ندیدی جوابمو نمیده 

 

بابامم به تحریک اون خانم دیروز باهام دعوا کرده که چرا نظم نداری تو زندگی برات مشکل ایجاد میشه ؟آینده!!!! 

 

منم زیر این همه فشار روانی  

 تصمیم گرفتم اتاقم رو بعد ۳ماه تمیز و مرتب کنم   

فکر کنم از حالا تا 4 صبح ادامه پیدا کنه 

 

                                                    تو کمکم نمیکنی؟

 

تقدیم به م ی ن ا بابت تموم خوبی هاش (خداحافظ همین حالا)

تو بارون که رفتی
شبم زیر و رو شد
یه بغض شکسته
رفیق گلوم شد
تو بارون که رفتی
دل باغچه پژمرد
تمام وجودم
توی آینه خط خورد
هنوز وقتی بارون
تو کوچه می باره
دلم غصه داره
دلم بی قراره
نه شب عاشقانه است
نه رویا قشنگه
دلم بی تو خونه
دلم بی تو تنگه
---
یه شب زیر بارون
که چشمم به راهه
می بینم که کوچه
پر نور ماهه
تو ماه منی که
تو بارون رسیدی
امید منی تو
شب نا امیدی 
    
                  مینا می روم تا که ثابت کنم  هیچ چیز در این روزگار دوام ندارد حتی عشق. 
                          
                                                      مواظب خودت باش  
                                                 
                                                                دلم برات تنگ می شه

بارون

امروز 

     ۶ آبان  

      بازم  بارون بارید مثل سال های قبل  

                                      بازم یه روز سرد پاییزی

    

تولدم

تولدم مبارک   

                                 ۶آبان 

                   سالهای دور آره خیلی دور تو یه روز سرد پاییزی من چشمامو وا کردم 

                          

                                   اون موقع نمی دونستم یه روز با تو آشنا می شم   

  

                                      و تو می آیی به  بلاگم سر میزنی و 

     

                                                      نظر میدی  

                                           و من خوشحال میشم