آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت
آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت

بدون عنوان

همه میدون ن که اینجا کوپه شماره سیزده قسمتی از زندگی منه ,  همیشه نوشتم از روزهای خوب و تلخ زندگیم , اینجوری آروم بودم ,  اینجا هم قطارانی بودن که با دعواهاشون  با حرفاشون , با  نظراتشون  شاد بودم .  شاید هیچوقت فکر نمیکردم قسمتی از خاطراتم رو اینجا بذارم و برم .

ولی میرم نه اینکه دوست دارم برم , نه اینکه دلبسته اینجا نیستم . نه اینکه هوای شرجی اینجا رو دوست ندارم که دارم ......که همه میدونید من عاشق کوپه م . که میدونید دل بسته اینجام.

میرم که نشون بدم همه خوشی ها پایدار نیستن. شاید شبی دوباره از خواب بیدار بشم و بنویسم از سرگیجه های مدام .

اولین شب آرامش


پی نوشت : قرار بود کوپه پاک بشه ولی ........

نظرات 21 + ارسال نظر
moti دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

بالاخره تموم شد!





nima دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ب.ظ

آخه کجا میری؟ .......................

[ بدون نام ] دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ

baba ma taze be inja adat karde boodim
naro saeed bemoon

سمیرا سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ

یعنی همه دوستای خوب خداحافظ!!!!؟
به همین راحتی. نمیشه که
من به اینجا عادت کرده بودم
نروووووو

روزبه سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

کجا آقا
من میخوم که بمونی
اگه همه بچه ها بخوان که بمونی میمونی؟

خودم یه کمپین درست میکنم که خواستش این باشه که بمونی

چی بگم رفیق

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ق.ظ

داری کون میندازی اساسی:-))))))))))

az bachehaye khodemoooni

chon in estelahate mast

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ق.ظ

bachehaie blog?vaaaaaaaaaaay yani ta in had? ajab
na man az bachehahe khodemonam na shoma:-))))))))
mohandes khodahafez minevisan na khodakhafez:-**

غریبه جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ

خداحافظ ای همنشین همیشه


خداحافظ ای برگ و بار دل من
خداحافظ ای سایه سار همیشه
اگر سبز رفتی
اگر زرد ماندم
خداحافظ ای نو بهار همیشه

اگر شب نشینم اگر شب شکسته
تو را میسپارم به رویای فردا

مریمi جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

این عکسی که گذاشتیا بیشتر به زندان میمونه تا کوپه .راستی کوپتو بنداز رو دوشت شاید یه روزی دلت خواست ...

sina دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

bash naroooooooooooooo

az bachehaye campaign

الهام دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام

تغییراتت خیلی خوبه ولی....

میای دوباره به این کوپه میدونم که خیلی دوست داری نگران نباش

خدا با تو

دوست دارم اینجا رو اینو همه میدونن
ولی برگشتنم . . .

مریمi سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ

ای بابا .
چرا خودتو اذیت میکنی!
کسی نگفته بیا و این وبلاگو بساز که حالا کسی بخواد بگتت بمون.
بمونی خوبه .نمونی انتخاب خودته.
گر بمانی میمانند کنارت .نمانی هستند به یادت.
تو مثلا سالاری آ .

اولین شب آرامش برمیگردم

امیدوارم این شب زودتر بیاد از این سر درد های مدام خستـــــــــــــــــه ام

غزل دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:06 ب.ظ

ما به اینجا عادت کردیم نرو
چرا به ما نمیگی چت شده. شاید ما بتونیم کمکت کنیم ااااا

sina چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

toi beri ma inja tanha mimonim
inja bi to safaee nadare
bash naro pesar

mer30 az nazare lotfet

مهتاب جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:50 ب.ظ

ناراحت شدم میری

مریمi دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ

سپهر
سپهر
سپهر
۱۰ روزگی بابا سالارت
مبارک! :)

من موندم ملت چه جوری یادشون میمونه

من خودم همه چیز رو یادم میره و هیچی یادم نمیمونه

مریمi چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ق.ظ

ملت یاداشت برمیدارن تا یادشون بندازه. ;)

دلم یکم گرفت.
به من میاد بخوام از امضای کسی سواستفاده کنم؟
فقط امضا جمع میکنم.
آدما این روزا همش دنبال دلیلن .
میگم اجازه میدی برات هدیه بگیرم میگه: چه دلیلی داره؟
میگم:ااااااستاد یه امضا به من بدید.میگه:به چه دلیل میخوای؟
میخوام بگم:با من دوست میشید؟ بعد یادم میاد دلیلی ندارم!
همش دلیل -دلیل-دلیل.
خوب دوستتون دارم.
چیه ؟ ! باز مخوای بپرسی به چه دلیل دوستت دارم؟
ببببببببببببببس کن!
یکم مثبت اندیش باشیم.اعتماد کنیم.همه که بد نیستن.

rainy سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ

نمیخوای بگی چه تغییرات بزرگی قراره اتفاق بیوفته ؟؟؟؟؟؟؟؟
حسابی ذهنم درگیر شده ها....ولی بالاخره درمیارم

زندگیه دیگه دختر دایی !
بالا پایین داره.......

مریمi پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ

سالار من رو بارون پس فردا حساب کنم؟!

مریمi پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ

خوشحال
;)

ندا جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ

کجایی برگرد دیگه

دلمون گرفت

شاید نیام دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد