آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت
آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت

F14

کودک که بودم همیشه کنجکاو بودم اسباب بازی هام چه طور کار میکنند و بازشون میکردم

انگاری بعد اون همه سال تنها چیزی که سالم مونده زیر دستم یه جنگنده F14 بود که مامان قایم کرده بود و بعد ازگذشت سالها بهم داد امروز


پی نوشت : من هنوزم کنجکاوم , نه به اسباب بازی هام که به دخترام


نظرات 16 + ارسال نظر
نیما چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ق.ظ

بازم خوبه اینو مامانت برات نگه داشته
ما که هیچ نداریم یادآور دوران شر و شوری یمان باشد

مامان منه دیگه

دختر باران چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ

کاملا یادمه این جنگندتو.....

بله اینو عمو کوچیکه من و دایی کوچیکه تو
موقع پایان خدمت سربازی از بندر خارک برام آورده بود

حالا شما بگین من با دختر باران چه نسبتی دارم!؟

مریمi چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ

منم شاهد این کنجکاوی پسرونه بودم تو بچگی
یه دوربین عکاسی داشتیم این پسر عموم دلو رودشو ریخت بیرون...آخ یادش بخیر...(دوربینو میگما).
هنوووووووووووووزم کنجکاوی؟!!!!!!!!!!!(درمورد دخترا)
راااااااسی من امروز واسه نخستین بار ماکارونی درست کردم :)

مریمi چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ



آقا اجازه؟!

دختر عمه پسر دایی؟

چه باهوش

سمیرا چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ

دختر عمه حتما دیگه

مریمi چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ

خودتو مسخره کن
بــــــــــــــــــــــــــــــی
تربیت
;)

بهار چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ

بله,هنوزم کنجکاوی که قدم شمارتو به اون روز درآوردی دکتر جون;-)

مهشید جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

چه اف خوشگلی
منم دوس دارم داشته باشمش

قابل نداره
مال شما

elham جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ

akhe nazi

che khoshkele

negahesh dar vase nini khodet

manam asbab bazihamo daram

مریم جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

مهشید همن مهشید مهندس خانومی است؟
حالا که اینجور شد منــــــــــــــــم میخوامش
اصلا من یه راس راسکیشو میخوام
F 21 mikham aslaaaaaaaanesham ; )
: )

مینا یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ

یه پست جدید گذاشتم همین حالا که کامنت گذاشتی برام

منم به یادت هستم هر چند دورم از تو

خوبه که دوستیمون رو فراموش نکردیم
تو همیشه بهترین دوست من میمونی


این که بشینم همه این متن رو به زبان اصلی بخونم در حوصله من نیست اینو خودتم میدونی
پس خلاصه شو فارسی بفرست

ارغوان ـtp سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ب.ظ

bebin shaiad mamnet on goshe mosheha ye dokhtar vasat ghaiem karde bashe vase hese konjkavit albate
:-)))))

خوشمزه نمکدون
شیرین بامزه هلوووو

مینا چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ق.ظ


سلام سلام
اینم یه خلاصه فارسی واسه تو عزیزم

کمپین روبان سفید: کمپین مردان علیه خشونت
بعد از قتل‌عام دانشگاه پلی‌تکنیک اکول (مونترال) در کانادا در ۶ دسامبر ۱۹۸۹ که در آن ۱۴ زن به قتل رسیدند
سال ۱۹۹۱، چند تن از مردان کانادایی تصمیم گرفتند مردان را وادارند درباره خشونت علیه زنان حرف بزنند. استفاده از روبان سفید نماد مردان مخالف خشونت علیه زنان (White Ribbon Campaign: WRC) شده‌است. ∗

زدن روبان سفید به لباس خود به معنای تعهد شخصی به عدم اعمال خشونت علیه زنان، محکوم کردن آن و عدم سکوت در برابر آن است. زدن روبان سفید راهیست برای بیان «در آینده خشونتی علیه زنان وجود نخواهد داشت.» ∗

ا از ۲۵ نوامبر (روز بین‌المللی رفع خشونت علیه زنان) تا ۶ دسامبر، (روز ملی یادبود و عمل علیه خشونت علیه زنان در کانادا)، این کمپین یه کارهایی رو انجام میده که اطلاعیه اونو من گذاشتم به عنوان یکی از پست هام
فارسیشو هم گذاشتم

اگه دوست داری میتونی عضو این کمپین بشی فقط یه امضا کافی هست واسه عضویت
میدونم که تو واقعا مخالف خشونت هستی
این کمپین فقط مخصوص زنان نیست کلا علیه خشونت به هر طریقی هست

نو اون وقت از کجا میدونی من واقعا مخلف خشونت علیه زنان هستم!!!!
چرا همه فکر میکنن پشت این پسر خشن یه مهربون نشسته!؟

اصلا من باید بگم موافقم یه مشت بزنم تو چشماتون

دختر باران چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

دایی کوچیکه برای من یه عروسک آورده بود برای تو اینو منم هنوز دارمش....ولی شکی نست که از تو باسلیقه تر بودم پسردایی.پسر عمه...

مریمi پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ



یه آدم پیچیده و مبهم!
یه موجود خود شیفته ی کم یاب
مثل قاصدک
آزاد ...اما
اسیر دخترای روزگار
حالا چه خشن باشی او اهل خشونت علیه خانوما
چه مهربون پشت ظاهر خشن

اسیری !

نکته:من کم یاب بودنتو دوس دارم
هر چیز کم یابی متاسفانه دوس داشتنی هم هس!!!









وااااااااااااااااااااااااااااای کی میره این همه راه رو!؟

من پیچیده و مبهم م ؟
کی با این خانوووم موافقه؟

الی جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ


من همیشه با این خانوووووم موافقم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد