آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت
آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت

هیچ خوب نیستم

دستمالی برمی دارم

و اشکهای پسری که در آینه می گرید را پاک می کنم 

می دانم به دلداری نیاز دارد! 

                                                                                                       روزهای سخت سپهر

ماجراهای تیامنی فرزند بینگی یا (گوش شیطون کر)

خودم هم میدونستم سوال سختی باید باشه! ولی دلم میخواست بدونم بادقت ترین ,پر حافظه ترین وهوشمندترین کسی که این وبلاگ رو میخونه کی میتونه باشه!

 

روزها می گذشت 

   من هرز گاهی وبلاگم رو چک میکردم تا شاید کسی یادش باشه پدر تیامنی کی بوده!!!  

 البته قبل از طرح این سوال هم فکرشو میکردم هیچ کس نخواهد تونست به این سوال پاسخ بده! 

از اون جا که مامانم همیشه بهم میگه جلو جلو حرف نزن یا حداقل بگو (گوش شیطون کر )

این بار شیطون یخمو گرفت 

 

 یه روز که تو بانک بودم یکی به ایرانسل (چاقالی تابلو) زنگیدو قطع کرد. بعد اس ام اس داد که میدونه مورد سوال چیه! 

منو میگی !شب خوابم نبرد!نه بخاطر اینکه خوابم نمی اومد!نه! بابت 25هزار تومنی که اگه جوابش درست می بود باید به e-maileshمیفرستادم نگران بودم.  

با این فکر که (گوش شیطون کر) محاله کسی یادش باشه , به زور خوابیدم.

صبح شد. 

مثل عادت همیشگیم قبل این که پلکام کاملا باز شن موبایلمو از کنار تختم اوردم بالا تا ببینم چه خبر توش(اس ام اسی زنگی) (چون همینجور که میدونید شبها فعالیت کرم گونه بیشتره میشه)  

 

   8sms   13 misscall 

دونه دونه بازشون کردم  هشتمین اس ام اس,  همون شماره نا اشنا بود. 

بله,دقیقا متن اس ام اس همونی بود که فکر نمیکردم! 

  

تیامن فرزند بینگی (فکم افتاد)

 

آره اون درست جواب داده بود. چشامو بستمو به این فکر میکردم یعنی کی میتونه باشه این غریبه نا اشنا

دلم طاقت نداد اس ام اس زدمو پرسیدم؟ نگفت کیه فقط جواب داد جایزه رو نمیخواد 

 با این حرفش من بیشتر کنجکاو شدم تا بدونم کیه؟(انگاری کرم تموم اون 13 نفری که دیشبmiss انداخته بودن یهو در وجود من باشه

    

آره! اونی که فکرشم نمیکردم پشت خط بود! 

 

پیشی! 

http://cope13.blogsky.com/1387/05/23/post-16/

  

از آخرین بحث مون 8 ماهی میگذشت!و من تو این 8 ماه  نخواستم باهاش حرف بزنم! 

     

خیلی کوتاه باهام حرف زد کمی تا قسمتی دلخور بود.شایدم حق داشت. 

بهش گفتم حاظرم جایزش رو براش e-mail کنم. 

گفت:به جای جایزه یه چیز دیگه ای میخواد ازم و خواست تا رد نکنم,من هم قبول کردم! 

 

گفت:میخوام تو رو ببینم 

   

منم قول داده بودم ولی کاش ...

 

 حالا که مینویسم 1 , 2 روزی گذشته از اومدنش و مثل همیشه این قطره های بارونه که به پهنای صورت قشنگش می باره وقتی منو میبینه 

 

 

 نتیجه اخلاقی: همیشه به حرف ماماناتون گوش کنید  

و شاید اگه اون شب میگفتم(( گوش شیطون کر , هیچکس نمیتونه جواب این سوال رو بده ))این جور نمیشد. 

تیامنی فرزند .....

امروز از روزهای گذشته بهترم!  

 پس بزارید یه مسابقه طراحی کنم اونم با جایزه (از اونجایی که اینجا یه دنیا مجازیه بزارین جایزه اش هم طوری باشه که بدون دیدنتون بتونم تحویل بدم)

 جایزش(۵ کارت شارژ ۵ هزار تومانی)  

 

یه مسابقه مذهبی!!!! 

 

میخوام بگین اسم پدر برده ی زلیخادر سریال حضرت یوسف چی بود؟ 

 

راهنمایی۱:اسم پدر یکی از این ۲ تا برده خانومی که از اول با زلیخا بودن  

اسم برده: تیامنی     اسم پدر: ؟؟؟؟؟

راهنمایی۲:تو اون قسمتی که این دو نفر رفتن گندم بگیرن یکی شون که مورد سوال ماست  برای تحویل گندم به اون آقاهه که مینوشت گفت: تیامنی فرزند ؟؟؟؟؟ 

                                                

                                                                                                                                          طراح :سپهر