آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت
آسمون

آسمون

وسیع باش و تنها , سربه زیرو سخت

برمیگردم

سلام به همه دوستان خوبم که این وبگاه رو میخونن دلم میخواست up کنم 

ولی دارم میرم یه سفر تفریحی به سمت استان گلستان برگشتم حتما خواهم نوشت  

                                                                       

                                                   برام دعا کنین سالم برگردم 

                                                                                                سپهر

کمی تا قسمتی عذاب وجدان

          همتون متفق القولید که این پسر تو عکس , پسر خوبیه !       منم مث شما 

        منو اون یه عمریه که با همیم!میدونید چیه گاهی اوقات دور از جنونم جنون اونو میگیره!  

     ماجرا این جور شروع که: 

  

ادامه مطلب ...

لاک پشت پسر بچه سکس

پسرک دوازده ساله ؛ لاک پشت مرد ه ای که ماشین از رویش رد شده بود را با نخ می کشید.

او وارد یکی از خانه های “فساد” اطراف آمستردام شد و گفت:

- من می خواهم با یکی از خانم ها س ک س داشته باشم. پول هم دارم و تا به مقصودم نرسم از اینجا نمی روم.

ادامه مطلب ...

روز بابایی ها

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

                                             با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

                                             هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . .

  

 

                                          پدرم روزت مبارک... 

 

 

 پی نوشت: چون روز مادر پولام تموم شد   روز پدر دنبال یه جورابم برای آقا جون

روز مامانی ها

روز مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری! روز مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو ،دلواپسی! روز مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری !  

    

                                           مادرم روزت مبارک...  

 

 

 

 پی نوشت:امسال روز زن و مادر بیشتر شبیه روز ارتباطات بود.  ماما: یه گوشی با یه خط کد ۰۹۱۲۳  سحر:یه گوشی  مادر بابایی:گوشی با یه خط ۰۹۳۷ مادر مامانی: کاش بودی کاش